ایران پرچمدار خلع سلاح اتمی| وحشت رژیم صهیونیستی و آمریکا از پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران

18:30 - 09 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۸۸۹۲
کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای شهید «محسن فخری‌زاده» گفت: ایران همیشه پرچمدار خلع سلاح اتمی بوده و علت اصلی این گونه اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکا نگرانی و وحشت آن‌ها از پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران است.

محسن پاک‌آیین در گفت‌وگو با میزان، ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای شهید «محسن فخری‌زاده» اظهار کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای موضوع جدیدی نیست و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همراهی رژیم صهیونیستی تا به حال تعدادی از بهترین دانشمندان هسته‌ای ایران راترور و به این اقدام شنیع خود اعتراف کرده است.

کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل با بیان اینکه علت اصلی این گونه اقدامات اسرائیل و آمریکا نگرانی و وحشت آن‌ها از پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران است گفت: ما همیشه اعلام کرده‌ایم که برنامه‌های هسته‌ای ایران دارای مقاصد صلح‌آمیز است و به هیچ وجه در پی ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم.

وی افزود: ایران همیشه پرچمدار خلع سلاح اتمی بوده و بار‌ها این پیشنهاد را در مجامع بین‌الملل اعلام کرده است.

پاک‌آیین گفت: هدف اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی از ترور اندیشمندان هسته‌ای ایران جلوگیری از پیشرفت و تبدیل ایران به قدرت بزرگ منطقه‌ای است چرا که قدرت اقتصادی قوی و قدرت نظامی قدرتمند برای بازدارندگی از حمله هر کشوری به ایران است.

این کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل گفت: ترور سردار فخری زاده از همان اقدامات ظالمانه و غیر قانونی است که توسط رژیم صهیونیستی یا اذناب داخلی این رژیم انجام شده است و قطعا از طرف ملت بزرگ ایران و مردم جهان محکوم است.

وی در پایان بیان کرد: ما حق داریم که عمل متقابل انجام بدهیم و انتقام خون فرزند دلیر اسلام را بگیریم دشمن مطمئن باشد پیشرفت‌های هسته‌ای ایران ادامه خواهد یافت و امثال شهید محسن فخری زاده بسیار هستندو این مسیر تا رسیدن به همه اهداف صلح آمیز هسته‌ای ایران تداوم خواهد یافت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *